
Etäaulapalvelu – Asiakaskokemuksen uusi aikakausi kiinteistöissä
Voiko toimitilakiinteistö tarjota vuokralaisilleen entistä sujuvamman arjen, erottuvan asiakaskokemuksen ja huippuluokan viihtyvyyden – ajasta ja paikasta riippumatta? Ehdottomasti voi! Anyspace etäaulapalvelun avulla se on jo arkea.
💡 Miksi etäaula on mullistava?
Etäaula vastaanottaa, ohjaa ja neuvoo: aivan kuten perinteinen vastaanotto, mutta etäaulapalvelu on vain pirautuksen tai viestin päässä. Tarvitsipa asiakas apua oven avaamisessa, huoltopyynnön rekisteröinnissä tai kokoustilan varaamisessa – kaikki hoituu näppärästi yhdestä palvelupisteestä: etäaulapalvelumme kautta.
🎯 Etävastaanoton taikavoimat:
✅Asiakas ohjataan heti oikealle henkilölle: ei eksymistä, ei ”odotahan hetki” -lausahduksia
✅Kulunvalvonta: oven avaukset huoltomiehille ja tavaralähetyksille
✅Etäpalaverit rullaavat sulavasti: tekniikka kunnossa ja tsekattuna
✅Kokoustilojen varaukset, postinohjaus ja vuokralaisviestintä pysyvät järjestyksessä
✅Etäaulapalvelu puhelimessasi vain yhden soiton tai viestin takana
✅Kaikki yhdestä ja samasta palvelupisteestä
✅Etäaula ei vie kenenkään paikkaa, mutta antaa koko tiimille lisäaikaa ja tehokkuutta – ja asiakkaalle sujuvan kokemuksen joka kerta. ❤️
🏢 Kaikki saman katon alta
Hyvin hoidettu vastaanotto on aina ollut yrityksen ylpeys, samalla se vahvistaa myös kiinteistön brändiä. Kaikki kiinteistön toiminnot: vastaanotto, opastus, kulunhallinta, toimitusten ohjaus ja viestintä hoituvat vaivattomasti yhdestä palvelupisteestä.
📌 Me Anyspacella teemme tämän todeksi joka päivä:
➡️Yli 650 joustovuokralaista
➡️Palveluprosessi vuokrahakemuksesta digitaaliseen avainluovutukseen vie keskimäärin kaksi minuuttia. Aika huimaa, vai mitä?
🔍 Haluaisitko tämän palvelun sinunkin kiinteistöön? 😎
hashtag#asiakaskokemus hashtag#etäpalvelu hashtag#virtuaalivastaanotto hashtag#brändikokemus hashtag#toimistoarki hashtag#digitaalinenasiakaspalvelu hashtag#työympäristö